søndag 22. januar 2012

Chocolat fudge frosting


Dette er en oppskrift jeg fant på bloggen Kakedesign som hun igjen hadde funnet på Kakefesten. Chocolat fudge frosting heter den og er en veldig god sjokoladekrem som passer som topping til cupcakes og son fyll i en kake.

Chocolat fudge frosting
200 g smør - smeltes
4 ss kakao røres inn i smøret og kokes i ca 1min
300-350 gr melis has i en bolle sammen med
4 ss sjokolademelk.

Tilsett smørblandingen og pisk godt. Settes kaldt til det er avkjølt, så piskes det opp igjen til det blir en luftig krem.

I dag tilsatte jeg en pose med mini smash, noe som gjorde sjokoladekremen helt himmelsk =) og enda bedre var det å ha den oppå Browniecupcakes =)

ENJOY


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Jeg elsker denne fudgen!!! Har brukt den til så utrolig mange forskjellige prosjekter og den slår aldri feil, he he he!!!

    Hyggelig du har lagt deg som følger av kakebloggen min :)
    Har selvfølgelig lagt meg som følger av bloggen din også nå :)

    Ha en fin dag videre og klem fra meg.

    SvarSlett